woensdag 19 november 2014

Boek Art Journaling ...

Ik zou bijna vergeten om het hier te noemen:

Mijn boek over Art Journaling verscheen eind oktober. Apetrots ben ik, hoewel mijn kritisch 'blaatschaap' (en lezers van Creativiteit, geen Kunst of leden van Creatief Contact weten wie dat is en hebben er ook meestal een...) er erg actief door wordt.

Schrijf een boek over Art Journaling en je innerlijke criticus springt je loodzwaar op de nek! "Wie denk jij wel dat je bent.... enz."

Een beetje blij durft hij wel te wezen.
Op 24 oktober 2014 durfde hij even een luchtsprongetje te maken. 

5 opmerkingen:

  1. Wat helemaal geweldig.
    Jij moet wel bijzonder trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je mag er terecht best wel trots op zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het boek is al in huis!
    Ikkijker naar uit om het 5 december te gaan lezen! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Brigitte, Laura en Bernardine. Ik voel me telkens een beetje jarig als ik dit lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh... WAUW Jenny! Ik wist niet dat dit boek er was... heb net even wat bladzijden online bekeken en het ziet er ge.wel.dig uit! Niets 'beeehhh' - dat schaap heeft alle redenen om te lachen en te huppelen hoor! Gefeliciteerd met dit prachtwerk, ík ga sparen!

    BeantwoordenVerwijderen