zaterdag 18 augustus 2018

Bakpapier (the continuing story)

Niet alleen nam ik wat voorbewerkte velletjes bakpapier mee toen we op vakantie gingen, maar
zelfs ging ik er in een Franse Super-U op uit om een hele rol (papier a cuisson) te scoren. En je weet het, geen fijnere plekken tijdens een hittegolf dan heerlijk gekoelde Franse mega-supers...

Wat is nou de zin van werken op bakpapier?  Voor mij is dat het feit dat ik kan werken vanuit de vlekken (witte acrylverf) die ik op het bakpapier smeer. Er IS dan al wat en dat vind ik een heerlijk uitgangspunt om iets te maken.  Bovendien BEPERKT en STUURT het je mogelijkheden.  Je kunt alleen werken op de plekken waar acryl zit. De vorm van de vlekken geven sturing aan wat ik er in meen te zien. 

In de extreme zomerhitte (in ons piepklein Kip-caravannetje) heb ik er flink op los ge-experimenteerd en ik laat jullie graag wat resultaten zien: 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten